PayPo to lider płatności odroczonych w Polsce. Jesteśmy działającym od 2016 r. fintechem, oferującym nowoczesne rozwiązania płatnicze dostosowane do potrzeb współczesnego konsumenta. Naszą misją jest łączenie dwóch światów finansowych - płatniczego i kredytowego. Z każdego z nich czerpiemy to, co najlepsze i tworzymy usługi, które gwarantują naszym klientom i partnerom nowy wymiar satysfakcji. Zaufało nam już ponad 1 milion kupujących w sieci, a nasze usługi dostępne są w 30 tysiącach sklepów online.
Działamy w myśl zasady “Smarter Shopping” oferując konsumentom nie tylko wygodną, szybką i bezpieczną formę płatności, ale również możliwość robienia pewnych, mądrych i udanych zakupów. Zależy nam na ciągłym rozwoju i budowaniu pozytywnych relacji z konsumentami, dlatego nieustannie pracujemy nad jakością naszych usług i rozszerzamy paletę naszych produktów. Dążymy do tego, aby w najbliższych latach PayPo stało się wiodącą metodą płatności wśród konsumentów nie tylko w Polsce, ale również w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Jesteśmy Członkiem Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce i przestrzegamy Zasad Dobrych Praktyk. Misją Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce jest budowanie kapitału społecznego w sektorze finansowym w Polsce. PayPo w myśl Zasad Dobrych Praktyk ZPF dąży do wymiany wiedzy i doświadczeń, promując profesjonalizm, wzajemny szacunek i poszanowanie zasad etycznych w relacjach z klientami i kontrahentami. Zasady Dobrych Praktyk , to dokument, który stanowi zbiór zasad postępowania, przyjętych do stosowania przez przedsiębiorstwa działające na rynku finansowym będące Członkami Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce.
Jako Członek Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce (ZPF) raz w roku przechodzimy Audyt Etyczny, prowadzony przez Komisję Etyki ZPF, sprawdzający stosowanie się do Zasad Dobrych Praktyk. Certyfikat potwierdza, że przeszliśmy audyt z wynikiem pozytywnym.
Będąc Członkiem Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce w swoich działaniach zobowiązaliśmy się do stosowania Zasad Dobrych Praktyk, w związku z czym każdy nasz klient może zgłosić swoją skargę, zażalenie lub wniosek do Komisji Etyki ZPF bezpośrednio lub przez Rzecznika Etyki ZPF.
Opis trybu i zasad składania do Komisji Etyki lub Rzecznika Etyki skargi na możliwość naruszenia ZDP przez Członka ZPF Materiał informacyjny o Komisji Etyki i Rzeczniku Etyki ZPF Wniosek do Komisji Etyki