Jak możemy Ci pomóc?
Przeglądaj dostępne kategorie tematów, by znaleźć odpowiedzi na swoje pytania, lub zadaj własne pytanie, korzystając z poniższego formularza.

Wybierz temat
Rejestracja
Limit zakupowy
Aplikacja PayPo
Panel Klienta
Nadpłaty
Zapłać za 30 dni
Zapłać w ratach
SmartPlan
Spłaty transakcji
Zwrot lub anulowanie zamówienia
Przelew weryfikacyjny
Aktualizacja danych
Paypo w sklepach stacjonarnych
Zastrzeżenie numeru PESEL
Aion Bank
BIK
Ocena zdolności kredytowej
Usunięcie konta lub danych
Skontaktuj się z nami
+48 22 333 74 60bok@paypo.plfacebook.com/paypoplOpłata za połączenie zgodna z taryfą operatora Na większość pytań odpowiadamy w ciągu 48 godzin. Infolinia jest aktywna w godzinach 8:00-18:00 w dni robocze.
PayPo Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 39
02-672 Warszawa
NIP: 5213705997